Zamiast spamu #9

O jejku, jejku, jakie piękne kobiety w garniturach!

IWC8

Nie mam pojęcia, ile kosztują te zegarki, ale gdyby dodawali w prezencie Cate Blanchett i Ewana McGregora, jak obiecuje reklama, zaczęłabym już zbierać.

Co jeszcze w internetach?

Literackie afery:

  • Paweł Pollak o tym, jak wygląda wydawanie książki ze współfinansowaniem.
  • Zwierz Popkulturalny o tym, jak wygląda wydawanie książki w szanowanym wydawnictwie bez sprawdzenia, czy to aby nie plagiat.

A ponadto:

Poza tym absolutnie nie mogę się doczekać premiery dwóch filmów i aż podskakuję na krzesełku, oglądając trailery.

Interstellar

Nic na to nie poradzę. Uwielbiam filmy Nolana, nawet te słabe.

 

Kingsman: Secret Service

Dawno już tak nie czekałam na żaden wysokobudżetowy film.

 Dziękuję za uwagę i życzę miłego wieczoru 🙂

7 comments

  1. Kingsman: Secret Service – przez chwilę się zastanawiałam: zobaczyć i poświęcić niecałe 3 minuty na trailer filmu, o którym dotąd nawet nie słyszałam? Zdecydowanie było warto, jest na co czekać 🙂

  2. O mamo, popłakałam się ze śmiechu czytając te komentarze na blogach kulinarnych. Najlepszy był ten o sałatce z rzepy (a przy okazji wpadło nowe słówko po angielsku, taka wartość dodana).

    • Co gorsza, nie wiem jak Ty, ale ja dokładnie tak korzystam z przepisów w internecie – wymieniam połowę składników, dorzucam czosnek i kostki do gry, a potem jestem zadowolona (albo nie ;-)).

      • A ja różnie – jeśli chodzi o ciasta, to raczej jestem ortodoksyjna, bo się panicznie boję niewypału (skoro już robię ciasto, to musi wyjść, bo to jest wielkie wydarzenie), ale w pozostałych daniach tuninguję, jak rzekłby Radzik.

Skomentuj

