Gender bender – wersja świętująca

Byłam przekonana, że mój skromny tekścik o Fochu zostanie przeczytany przez nieliczne jednostki (przecież nawet nie było w nim zdjęć!), po czym zginie w pomroce dziejów. Tymczasem, ku mojemu zaskoczeniu, piszące dla portalu dziennikarki nie tylko skomentowały mój tekst, ale nawet wdały się z nim w polemikę na łamach serwisu. Poczułam się doceniona, dlatego dzisiaj w ramach świętowania kolejny gender bender. Tym razem w wykonaniu Josepha Gordona-Levitta, który sam o sobie mówi „jestem feministą”.

jgl2Joseph Gordon-Levitt jako tragiczna francuska pokojówka. Źródło.

4 comments

Skomentuj

