Zamiast spamu #3

Odkryłam ostatnio, że coś dziwnego stało się z moim gustem. Oto, kto wydawał mi się najseksowniejszym mężczyzną świata w 1998 roku.

ryan phillipe

A oto, kto wydaje mi się najseksowniejszym mężczyzną świata dzisiaj.

jake gyllenhaal

Widzicie różnicę? Jeśli zaś chodzi o kobiety, zachodzi raczej zależność odwrotna. W 1998 roku najbardziej podobała mi się Zooey Deschanel:

zooey deschanel

A dzisiaj Cate Blanchett.

Cate2

Drogie Bravo, czy powinnam się leczyć?

Tymczasem, rozmaite ciekawostki ze świata seriali:

Trzeci sezon Homeland, choć miejscami mocno niedorzeczny, świetnie mi wchodzi. Nie przeszkadza mi nawet brak Brody’ego, a myślałam, że tylko dla niego oglądam ten serial. Poniższe teksty zawierają spojlery.

Ponadto w internetach:

I na koniec – bardzo podoba mi się Dianna Agron w nowym teledysku The Killers. Zwłaszcza z wąsami.

Swoją drogą, czy tylko ja mam skojarzenia z jedną z moich ulubionych postaci  z The L Word – Ivanem? Hm.

10 thoughts on “Zamiast spamu #3

  1. A ten artykuł o Peecie jako dziewczynie Katniss mnie trochę wkurzył, bo zamierzałam napisać recenzję z „W pierścieniu ognia” i to miało być moje podejście. Z drugiej strony, teraz nie muszę tego pisać, a nie bardzo mi się chciało.

    • O, to przepraszam. Ale myślę, że możesz napisać i tak, na pewno będziesz miała coś innego w temacie do powiedzenia, a ja zawsze chętnie przeczytam (swoją drogą nie cierpię, kiedy to się zdarza).

  2. Porównanie Peety do Annie ze Speeda i Holly z Die Hard jest genialne. Prawdziwe też, Peeta jest tradycyjną Movie Girlfriend. Czytając wiadomość o tym, że Matthew Goode ma wystąpić w The Good Wife mało się nie zadławiłam kawą ze szczęścia. I dobrze, serialowi przyda się nowa ciekawa postać męska. Do Damiana zupełnie nie jestem przekonana.

Skomentuj

