Zamiast spamu #2

Postanowiłam ostatnio z powodu osobliwego poczucia lojalności wobec fikcyjnego bohatera dokończyć ósmy sezon House’a. Jest dramatycznie słaby i nie ma w nim Trzynastki. Niech więc będzie choć tutaj.

olivia

Poza tym w prasie donoszą:

A na koniec jeszcze ironiczny komentarz dotyczący teledysku Wrecking Ball w wykonaniu niezawodnej Hart.

Następny wpis będzie prawdopodobnie bardzo poważny, bo o Życiu Adeli, czyli ĄĘ zdobywcy Złotej Palmy i w ogóle Wyższa Kultura przez duże Ka. Czujcie się ostrzeżeni.

7 comments

  1. Też dziękuję za podlinkowanie, aczkolwiek trochę jestem niezadowolony z faktu, że najbardziej interesująca na moim blogu jest ta notka, która w całości jest poświęcona linkowaniu innych tekstów. Damn… muszę pisać lepsze notki.

    • Hm, poniekad rozumiem twój zal, ale z drugiej strony nie przesadzajmy – znalezienie i wybranie szeregu tekstow do przeczytania, zeby byly ciekawe dla rzeszy innych ludzi, to tez jest prawdziwa sztuka 🙂

      Poza tym to nie karnawal blogowy tylko watek spamerski, wiec twoj karnawal idealnie wpisuje sie w konwencje 🙂

  2. Dzięki za fajny spam 🙂
    Co do Hinesa, niestety, mnie jako pisarz rozczarował (przeczytałam „Sister of the Hedge & Other Stories”). Za dużo w jego prozie wciskania idei, za mało… no, prozy. Nachalne moralizatorstwo było dla mnie niestrawne, mimo zbieżności poglądów. Ale chętnie przeczytam Twoją opinię na jego temat.

    • Ależ proszę 🙂
      Też się trochę boję, że mnie rozczaruje. W mojej bibliotece są tylko jakieś opowieści o trollu czy innym krasnoludzie. Z okładki wnioskuję, że to jakaś fantastyka na śmiesznie, a akurat nie lubię tego gatunku. Na razie więc chyba pozostanę przy czytaniu go online w wersji nieksiążkowej…

Skomentuj

