Zamiast spamu

Przyszedł chyba czas na coś w rodzaju podsumowania opublikowanej niedawno ankiety. Jej wyniki są tyleż przyjemne (jejku, tyle osób mnie czyta!), co przerażające (jejku, tyle osób mnie czyta!). Jest mi ogromnie miło, że aż tylu z was chciałoby czytać moje wypociny również na Facebooku. Jednak ponieważ niemal połowa głosujących albo nie ma FB albo wolałaby stronę G+, postanowiłam póki co spotkać się z wami wpół drogi.

Postaram się raz w tygodniu wrzucać cały ten spam, który w założeniu umieszczałabym na FB, za jednym zamachem tutaj. Będzie to jeden post, wielce nieskoordynowany i chaotyczny, w którym pojawi się to, czym się akurat w danej chwili zachwyciłam. Nie omieszkam zapewne dodawać zdjęć niekompletnie ubranych ludzi, być może nawet uda się rudych. Dla ułatwienia wrzucę go w jedną kategorię pt. Zamiast spamu i będę dodawać numerki przy kolejnych postach. Wtedy ci, co nie lubią spamu, będą sobie mogli po prostu od razu nie czytać.

Myślę też, że co się odwlecze, to nie uciecze i strona FB w końcu też powstanie. Jednak ponieważ jest to kolejna rzecz, o którą trzeba dbać, a ja mam w sumie problem, żeby regularnie pisać tutaj, obawiam się, że może jest to dorzucanie kolejnego kamyczka do i tak zasypanego już ogródka (tak, wiem, ta metafora dotyczy zupełnie czegoś innego). Bez sensu zakładać stronę, jeśli się ją potem zaniedbuje.

Tyle tytułem niezgrabnego wstępu. Zaczynamy z tym spamem.

Linki

Miley Cyrus is punk as fuck. Miałam ochotę napisać coś na obronę Miley, a w sumie to się dość zgadza z moim przekonaniem na temat jej osoby.

Męskie mózgi, kobiece mózgi. Niewiele się różnią.

Fotki z filmów na tle rzeczywistych lokalizacji. Strasznie fajny blog. Na zachętę wrzucam jedno zdjęcie (powiększy się po kliknięciu).

take this waltz photo

Co Natalie Portman myśli o rolach kobiecych. Z grubsza to samo co ja (mam też tyle samo Oscarów co DiCaprio, haha).

Mało popkulturalnie, ale co tam – 23 znaki, że jesteśmy introwerytkami. Ja jestem.

Ponieważ dzisiaj Lena Headey kończy 40 lat, będzie jej zdjęcie. W ubraniu, ale jakby nie do końca.

LenaHeadey_tanktop

Poza tym – wrócił mój ulubiony serial! Piąty sezon The Good Wife zaczął się świetnie. Jeśli jeszcze go nie oglądacie, koniecznie nadróbcie to niedopatrzenie.

Liczę też dni do 22 listopada. Jeszcze tylko 50. Pewnie się rozczaruję, ale i tak nie mogę się doczekać.

Mam nadzieję, że taka forma jest ok. W razie czego zawsze możecie wyżyć się w komentarzach 😉

9 thoughts on “Zamiast spamu

  1. Ciekawy pomysł, chociaż ja nie nazwałam bym go spamem. To są przecież bardzo istotne informacje! Zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego 😉
    Dlaczego myślisz, że rozczarujesz się Catching Fire? Pierwsza część Ci się nie podobała?
    Ja tez bardzo czekam na ten film. Najbardziej ze wszystkich premier nie mogę doczekać się waśnie tej. No może jeszcze bardziej jubileuszowego odcinka Doctora Who 😉

    • Myślę, że się rozczaruję, bo film zawsze jest rozczarowujący, jeśli się tak strasznie zakochało w książce. Nie przeszkadza mi to jednak ronić łez na trailerze (!!!!).

      • Jak to dobrze, że nie jestem jedyna! Ja też wzruszyłam się na trailerze. Aż mnie coś ściskało w środeczku 😉 Uwielbiam książki i gryzę każdego, kto mówi, że to głupia młodzieżówka. Końcówkę Kosogłosa powitałam we łzach i chodziłam kilka dni lekko wstrząśnięta i niezmieszana 😉

  2. No i super – i wilk syty i jeszcze sporo owcy.
    To jakaś epidemia z tym CF – ja też się mocno wzruszyłam na trailerze, a gęsią skórkę przestałam mieć dopiero, jak go sobie puściłam kilka razy. A listopad w kinie oprócz tego obfituje jeszcze w Thora. No i git.

      • ja stety/niestety lubię wszystkich – z mocami i bez.
        X-meni, Avengersi, Batman, Spiderman, Superman (chyba najmniej go lubię), nawet błyszczące w słońcu wampiry miały supermoce i pani z reklamy żelazek też
        Ale np. już takie superbohaterki mniej – te filmy (nie wiem jak komiksy) z nimi są zdecydowanie cieńsze. niektórych nawet się nie da oglądać i to mimo zdeklarowanej sympatii dla gatunku.

Skomentuj

