Geena Davis Archery Tricks!

Geena-Davis_510x380

Okej, właśnie oficjalnie zakochałam się w Geenie Davies.

Na wypadek, gdybyście nie wiedzieli, Geena Davies stworzyła Geena Davies Institute on Gender in Media, który prowadzi wielce interesujące badania dotyczące reprezentacji kobiet w mediach. Poza tym jest członkinią Mensy i niemal zakwalifikowała się do amerykańskiej reprezentacji łuczniczek przed Olimpiadą w 2000 roku. Inteligentna, wysportowana, zaangażowana społecznie – czego jeszcze chcieć?

Przy okazji – zaczyna was być coraz więcej i zastanawiam się, czy nie założyć Kaczej Zupie strony na FB. Mogłabym tam spamować linkami do feministycznych tekstów i zdjęciami niekompletnie ubranych ludzi. Co wy na to?

8 comments

  1. O, jak ja dawno nie widziałam Geeny! Z balonikami najfajniejsze, chociaż pewnie najprostsze. 😀

    Wstrzymuję się od głosu, a FB i tak nie mam i nie zamierzam. A dlaczego tutaj nie możesz spamować zdjęciami niekompletnie ubranych ludzi, hę? 😉

    • Mogę, ale jakoś mi się wydaje, że to nieelegancko tak wrzucać gołe zdjęcia bez komentarza. Wpis na blog wymaga jakiejś oprawy, trzeba to jakoś zebrać i uformować… A na FB mogłabym wrzucać tak po prostu. Swoją drogą dodam zaraz opcję „nie mam FB”.

      Geeny nie widziałaś dawno, bo ma 57 lat, więc w Hollywood nie ma już dla niej zbyt wielu ról.

      • Geeny nie widziałaś dawno, bo ma 57 lat, więc w Hollywood nie ma już dla niej zbyt wielu ról.
        Oraz oglądam cokolwiek raz na ruski miesiąc…

        OK, teraz zagłosowałam. 🙂 (Ciekawe czy zostanę sama…)

  2. Coś jej się porobiło z twarzą. Mówi jakby miała sparaliżowane kąciki ust. Ale i tak jest Tęga Strzała.
    Też nie mam FB i nie zamierzam. I jak najbardziej widzę miejsce na blogu na same zdjęcia i linki.

Skomentuj

