Najbardziej podejrzane pary showbiznesu

Uwaga. Tekst plotkarski do bólu. Jak rodem z Pudelka. A co, nie wolno mi?

Przeglądając wczoraj IMDB, trafiłam na tę wiadomość. Wzbudziła we mnie mieszane uczucia. Wiadomo, że po początkowej fali zachwytów, o Glee ostatnio pisze się głównie krytycznie. Dlatego romans między Leą Michelle a Corym Monteithem wydaje się być częścią kampanii promocyjnej, chociaż oczywiście mogę się mylić i aktorów faktycznie połączyło szczere, choć raczej nietrwałe uczucie.

Tajemnicą poliszynela jest, że część aktorskich par to nie tyle szczęśliwi zakochani, co szczęśliwi zakontraktowani. „Schodzą się”, żeby promować film, uciszyć plotki o homoseksualizmie, zrobić wokół siebie nieco szumu albo dobre wrażenie po tym, jak po raz kolejny zjechała ich prasa. Nic tak nie sprzedaje plotkarskich gazet jak śluby i pogrzeby, a że na własnym pogrzebie ciężko jest zarobić, lepiej zdecydować się na ślub, a przynajmniej z hukiem zerwane zaręczyny. Korzystają na tym wszyscy –  gwiazdy, dziennikarze i spragnieni sensacji czytelnicy. Nie ukrywam, że też zdarzało mi się zastanawiać, które pary showbiznesu rzeczywiście się kochają, a które są ze sobą z innych powodów. Oto najbardziej moim zdaniem podejrzane pary Hollywood.

Tom Cruise i wszystkie jego żony (oraz dziewczyny)

Prawdopodobnie nie ja jedna uważam, że Tom Cruise jest zakamuflowanym gejem. Wydaje się, że kobiety wzbudzają w nim tyle emocji, co w moim kocie deser truskawkowy z polewą czekoladową.

J. Lo i Ben Affleck

Nawet najgorętszy romans nie byłby w stanie uratować dramatycznie złego filmu, jakim był Gigli. Biorąc pod uwagę, że dziś oboje są już od dawna w innych związkach, pewnie nikt nawet nie pamięta, że kiedyś byli parą, ale ja widziałam Gigli i już nigdy tego nie zapomnę.

Kristen Stewart i Robert Pattinson

Miliony fanek wampirzej sagi czekało na wiadomość o romansie tej pary. Niestety, Kristen Stewart jest mocno drewnianą aktorką. Rolę zakochanej w Pattinsonie też gra wyjątkowo nieprzekonująco.

Alicja Bachleda i Colin Farrell

Życie prywatne Colina Farrella wydaje się składać głównie z burd wywołanych pod wpływem. Romans z Bachledą, młodą, niewinną aktorką z egzotycznego kraju miał chyba nabić mu odrobinę punktów sympatii. Ale raczej nie wyszło.

Oraz nagroda specjalna.

Brad Pitt i Angelina Jolie

Nie twierdzę, że się nie kochają. Ale ten romans jest tak genialnym posunięciem marketingowym, że aż dziw, że nikt go nie wymyślił.

Macie swoje typy?

6 thoughts on “Najbardziej podejrzane pary showbiznesu

  1. Pamiętam, że kiedyś takim podejrzanym związkiem był ten Davida Copperfielda i Claudii Schiffer. Były nawet wypowiedzi speców od mowy ciała, którzy chóralnie demaskowali to „gorące uczucie”.

    Nie zastanawiałam się nad tym zjawiskiem. Z drugiej strony nie będę podejrzewać choćby Andrew Garfielda i Emmę Stone, czy Ryana Goslinga i Evę Mendes o takie praktyki. Nie chcę być cyniczna, ale nadmierne epatowanie swoim związkiem potrafi zapalić światełko ostrzegawcze.

    Jestem ciekawa typów innych.

  2. @ Agna – Wiadomo, że te romanse z planu to często naprawdę romanse. Wyobrażam sobie, że można się bardzo zbliżyć do kogoś, ogrywając romans z nią/nim 😉 Ale jednak czasami sztuczność aż bije po oczach. W sumie dzisiaj, kiedy promocja filmu kosztuje grube miliony, aktorzy chyba muszą mieć w kontraktach takie zachowanie, żeby można się było przynajmniej zastanawiać, czy rzeczywiście nic między nimi nie iskrzy.

    @ miho_kw – jak mogłam zapomnieć o Kamelu! Chciałam dać jakąś polską parę, ale nic mi nie przychodziło do głowy, a Kamel rzeczywiście jest wielce podejrzany.

  3. Tydzień myślałam i wreszcie z pomocą przyszedł mi tumblr: za cholerę nie umiem uwierzyć w związek Andrew Garfielda i Emmy Stone. Nic na to nie poradzę, nie widzę pomiędzy nimi tej chemii, uważam, że to chwyt promocyjny, by „Amazing Spider-Man” się lepiej sprzedał.

  4. Ha! Tom Cruise i Katie Holmes się rozwodzą! Mówiłam, że w tym związku nie ma miłości 😉

    Moje kolejne podejrzenie to Liam Hemsworth i Miley Cyrus. Obstawiam, że jak tylko skończy się saga The Hunger Games i Liam Hemsworth stanie się superpopularny, ten związek się skończy. Poza tym któryś z nich będzie musiał romansować z Jennifer Lawrence, a Josh Hutcherson jakoś mi się nie widzi w tej roli.

Skomentuj

