Dla zabicia czasu

Dzisiaj krótko – trzy gierki z gatunku „co by tu porobić, kiedy w pracy nudno”.

1. Globetrotter

Mimo, że geografia nigdy nie była moim ulubionym przedmiotem, wciągnęłam się w Globetrottera maksymalnie. Zaczynałam od zwyczajnego, po jakimś czasie przesiadłam się na XXL. Jest jeszcze wersja ze zdjęciami zabytków, ale to już dla mnie zbyt duży hardcore. Ta gra powinna być obowiązkowa w szkołach.

2. Machinarium

Po prostu piękna wizualnie, a przy tym dość wymagająca klikanka. Na stronie demo, a w całości do nabycia również w polskich sklepach. Jej jedyna wada to taka, że jest stanowczo zbyt krótka.

3. Bubble Bees

Wszystkie gry firmy Ferry Halim mają w sobie coś uspokajającego, ale szczególnie lubię łapać pszczoły w bańki mydlane.

2 comments

  1. a zabić Cię? właśnie odkryłam, że: z moją geografią jest nieźle, ale gdzieś zgubiłam pół godziny. gdzie? pozostałych gierek dziś nie tykam.

    • He, he, to zwłaszcza nie włączaj machinarium, bo kilka dni będziesz miała wyjęte z życiorysu 😉 Pszczoły są ładne, ale na szczęście szybko się nudzą 🙂

Skomentuj

