Wigilia Wszystkich Świętych

Lubicie Halloween? Ja bardzo. Zupełnie mi nie przeszkadza, że to „nie nasze zwyczaje”, „przeszczepione święto” oraz „komercja”. Jestem geekiem! Kocham wydawać pieniądze na nikomu niepotrzebne gadżety.

Ale w tym roku jakoś niespecjalnie mam ochotę świętować na wesoło. Zbyt wiele było pożegnań. Mam wrażenie, że to nie przystoi. Dlatego dzisiaj zamiast nawiedzonych obrazków i jengi z czaszką kilka moich ulubionych kartek z postsecret*. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

*Jeśli jeszcze nie znacie tego serwisu, koniecznie tam zajrzyjcie. Ludzie z całego świata (chociaż głównie ze Stanów) przysyłają swoje sekrety na pocztówkach. Sekrety bywają zaskakujące, wstrząsające, a czasem zupełnie zwyczajne. Warto.

Skomentuj

