Noś futerko z Alcide’a

Przeglądając sieć w poszukiwaniu nowej koszulki wyrażającej moją skomplikowaną osobowość (i przynależność rodową), natrafiłam na kolejne zagłębie osobliwości. Producenci filmowi, chcąc zareklamować serial w sposób nietypowy, wspinają się na wyżyny pomysłowości w wymyślaniu gadżetów. Czasami są to zarazem wyżyny idiotyczności. Oto kilka gadżetów serialowych, które wydały mi się szczególnie chybione.

Torebki inspirowane Alcidem i Erickiem

Jestem w ostateczności w stanie zrozumieć torebki inspirowane Sookie, Lafayettem i klubem Fangtasia, ale torebka Ericka i Alcide’a? W dodatku ta inspirowana Alcidem jest obszyta futerkiem. Czy tylko mnie kojarzy się to z obdzieraniem wilka ze skóry? Ponieważ torebki zrobiła słynna firma Hammit, ich ceny wahają się od 395 do 585 dolarów. Wyłącznie dla ekstremalnych snobów.

Napój Tru Blood

Hello? Czy to jest gadżet dla ludzi faktycznie oglądających ten serial? Chyba tylko dla obdarzonych słabą pamięcią, albo takich, na których groźba Pretend you’re one of us, and I’ll kill you nie robi najmniejszego wrażenia. Czyli idiotów. Ciekawe, co jest następne w kolejce hitów sprzedażowych? V?

Dexter Bąblogłowy

Umieść na desce rozdzielczej samochodu bąblogłowego seryjnego mordercę o miękkim sercu, a już nigdy nie będziesz czuć się samotnie w dalekiej podróży. W ostateczności możesz wybrać któregoś z pozostałych bohaterów serialu.

Ubranie dla psa z The Real L Word

Ubranko dla psa to dziwny wynalazek. Różowe ubranko dla psa jest jeszcze dziwniejszym wynalazkiem. Różowe ubranko dla psa z logo reality show o lesbijkach z Los Angeles jest jednym z najbardziej absurdalnych wykorzystań kawałka bawełny, o jakich słyszałam.

Tyle producenci serialowi. Ale mamy jeszcze dwie nagrody specjalne.

Lalki z Fringe

Pamiętacie z dzieciństwa papierowe laleczki, które można było ubierać w wycięte z kartonu ubranka? Ktoś wykorzystał ten pomysł i stworzył laleczki Olivii, Waltera i Petera z serialu Fringe. Olivię można nawet ubrać w fartuch laboratoryjny, który nosiła jako Belly. Pomysł tak geekowaty w swojej naturze, że aż fantastyczny.

Gadżety z Twilight

Zdawało mi się, że saga Zmierzch jest sama w sobie tak niedorzeczna, że nic, co wymyślą producenci, aby ją promować, nie jest w stanie mnie zaskoczyć. Byłam w błędzie.

Majtki Jeszcze Bliżej Edwarda

WTF? Seriously, WTF???

Wibrator Penis Wampira

(Prawdę mówiąc myślałam, że ten ostatni gadżet to fałszywka zrobiona przez złośliwych antyfanów, ale nie. Możecie go naprawdę kupić, np. tutaj.)

2 comments

Skomentuj

