Zima idzie

Boję się zimy. Jest podstępna i zła i tylko czyha, żeby zaatakować. Popatrzmy – dopiero co świętowaliśmy letnie przesilenie, a już za chwilę będziemy musieli zmieniać czas na zimowy. Niesie ze sobą wszystko, co najgorsze – ciemności, zimno, konieczność spania w dresie, oglądania swoich i cudzych włosów spod czapki, zanik życia towarzyskiego i święta Bożego Narodzenia (brr). Może ma i jakieś plusy typu ładnie padający śnieżek, ale te plusy niech nie przesłaniają nam minusów. Zresztą ładnie padający śnieżek jest dobry przez dwa tygodnie w roku – na nartach. W pozostałym czasie jest absolutnie nieprzydatny.

Tak czy inaczej, po tym wstępie chyba nie zdziwi was, że moi znajomi chóralnie uznali, iż najwyraźniej pochodzę z rodu Starków. Tym bardziej, że hasło „zima idzie” głoszę nieustannie mniej więcej od połowy sierpnia. Bardzo mnie to ucieszyło, w końcu to zacny ród, a że jestem nieodrodnym dzieckiem popkultury, postanowiłam swoją przynależność natychmiast wyrazić za pomocą odpowiedniej koszulki. Weszłam więc czym prędzej do HBO Store i znalazłam coś takiego.

Ta też bardzo mi się podoba.

Poza sklepem HBO również można znaleźć coś ciekawego.

Najbardziej podoba mi się to logo, ale niestety nigdzie nie znalazłam go w postaci koszulki. (Przy okazji – jeśli w nią klikniecie, będziecie mieli od razu elegancką tapetę na pulpit.)

Proszę o dowolną z powyższych na tę cholerną Gwiazdkę.

One comment

Skomentuj

