Pottermore

Skoro już wyznałam, że uwielbiam Harry’ego Pottera, to teraz mogę spokojnie się przyznać, że podobnie jak większość potteromaniaków czekałam w napięciu na oświadczenie J.K. Rowling dotyczące strony Pottermore.com. Oglądałam zbierające się sowy 🙂 i odliczałam czas.

A teraz już wiem. I bardzo mi się ta nowa koncepcja strony podoba. Lubię Rowling właśnie za to, że zawsze miała szacunek dla fanów, nawiązywała z nimi kontakt i dawała wywiady dzieciakom prowadzącym fanowskie strony. Teraz poszła o krok dalej – to właśnie fani mają współtworzyć wykreowany przez nią świat.  Mam nadzieję, że strona w praktyce okaże się równie ciekawa, jak w zapowiedziach.

Skomentuj

