Gardner vs Florrick

The Good Wife to aktualnie jeden z moich ulubionych seriali. W dodatku producenci co i rusz zaskakują mnie jakimiś zabawnymi lub przyjemnymi działaniami promocyjnymi. Najpierw odkryłam ten portal i przez dobre trzy minuty w zaćmieniu zastanawiałam się, czy to na poważnie. Na mojej ścianie na Facebooku co chwila pojawiają się nowe wywiady, ciekawostki i materiały filmowe. Ale tak naprawdę rozwaliły mnie dopiero te koszulki:

Zestawienie wizerunków dwóch poważnych panów prawników, mężów żonom, ojców dzieciom i partnerów firmom, z nastoletnio-piszczącym podziałem na „teamy” jest tak absurdalne, że aż wzruszające. Gdyby nie kosztowały 25 $ (plus niemałe koszty przesyłki), to chyba nawet kupiłabym po jednej i nosiła na zmianę.

Absurdalne, nie absurdalne, ale uwagę zwraca. A przecież o to właśnie chodzi.

Skomentuj

